[Tajfutas] Román János levele

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2011. Okt. 21., P, 12:17:21 CEST

Továbbítom a listára Román János levelét.
Nagyon kérek mindenkit, hogy az ezzel kapcsolatos esetleges vitát ne ezen a listán folytassátok le.
Emlékeztetőül:
http://lazarus.elte.hu/illik.html

Üdv:

Zetor

---------------------
Tisztelt Sporttársak!

Elnézést kérek minden olyan sporttársamtól, akit megbántottam a segítő
szándékom kinyilvánításával. Nekem a 9 is páros abból a szempontból, hogy ki
mennyit és hova fizet, mert a kötelező gépjármű felelősség biztosítás az
tényleg törvénybe foglaltan kötelező. De megjegyzem a következőt: azokat is
ki kell zárni és moderálni a listán akik cipőt eladni, lakást kiadni vagy
eladni akaró és egyéb anyagi haszonnal járó dolgot off tárggyal a listára
küldenek. Miért kell egy ilyen dologból ami szerintem bolha elefántot
csinálni. Zetor: a lista aktuális hírek, elsősorban tájékozódási futó hírek
megosztására jött létre. Nagyon régen írtam a listára, de megfigyeltem, hogy
havi 1-2 hasonló levél felkerül rá. A többieket is kizárod önkényesen?

Várom megtisztelő és gyors válaszát/válaszod.

*Üdvözlettel,*
*Román János*
Telefonszám: *+36 209 360 090, +36 306 033 232*
Email cím: *romanjanos at tajfute.hu; janos.roman at tanacsado.allianz.hu*