[Tajfutas] Spar maraton

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2011. Okt. 7., P, 23:05:47 CEST

Kedves Emberek!

Én, személy szerint gratuláló leveleket vártam ebben a témában!Szerintem Józsa Gábor barátunk mindenkitől elismerést és megbecsülést érdemel ezen remek eredményért!

Mindenki tudja, hogy minden marathon más és más. Az idő, a körülmények, a mezőny, stb. Sajnos a témában írt levelek inkább azt sugallják, hogy a futása nem egy kiemelkedő idő, eredmény, akármi...

Ezt többen nem igazán értjük. Nyilván nem volt senkitől szándékos, csak valahogy rosszul jött ki.

Egyébként nagyon örvendek a korábban született sporttársak kiváló eredményeinek felelevenítését, mi fiatalabbak nem tudhatunk mindenről, sőt, szerintem a legtöbb embert érdekli is, de nagyon sajnálom, hogy elsiklik az az igen fontos tény, hogy igenis megnyerte a maratoni OB-t!

Örüljünk, hogy vannak a mai férfi mezőnyben olyanok, akik, nem csak tájfutásban tudnak komoly sporteredményeket letenni az asztalra!

Köszönöm a figyelmet.
Béke
Oszi