[Tajfutas] Spar maraton

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Okt. 7., P, 20:57:56 CEST

Sziasztok!

Mint azt nekem is megírta Pelyhe Dani, azért a Dönyő (Kiss Zoli) maratoni eredménye más volt, hisz neki akkor (Hál Istennek) jobbak voltak a sportversenyekre való felkészülési körülményei mint most JóGa-nak.
De tény, mindkettőjüknél az eredmény, itt is, ott is, kiváló !

Tehát maximális gratuláció a sportágból elexportált Józsa Gabi Spar Maratonon elért második helyezéséhez az időeredménnyel együtt.

Egyébként én is tudnék ilyen időeredményt futni, de annak távja lehet, el sem érné a 30 kilométert.
Amúgy a maratoni táv egyébként ha jól tudom 41095 méter + a szintkülönbség, mert ugye az is megjelenhet egy ilyen hosszú távon  .
Szóval jó nagyon jó JóGa helyezése, időeredménye.
....Egyszer volt egy külföldi maratoni verseny, ahol ha jók az emlékezeteim Kerékjártó és Kiss is lenyomta a távot. De hogyan? Hát erről is lehetne vkinek egy kicsit mesélnie.
Na.... Szép napot mindenkinek!
Üdv Popey