[Tajfutas] MEFOB és Eger Nagydij

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2011. Okt. 5., Sze, 09:30:48 CEST

Kicsit megnyugtatva a résztvevőket és kedélyeket a következő infót osztom
meg veletek:
Mivel időben választjuk szét a két versenyt, ezért a második napi 9:00 órás
0-időtől számolt első órában rajtolnak a MEFOB-osok.
Az Eger Nagydíj résztvevőinek rajt ideje 60perc fölötti lesz mindenkinek.
A MEFOB-on résztvevőknek igénylés esetén a szervező EKF biztosít szállítást,
ami benne van a kiírásban is.

Csongor