[Tajfutas] MEFOB, Pannon Egyetem

Hajas Csilla sila.hajas at gmail.com
2011. Okt. 3., H, 15:09:56 CEST

Sziasztok!

Nekem is hasonló kérésem van, mint Bálintnak (csak az ELTE-re).
Ha tudtok olyan tájfutóról, aki ELTE hallgató (lehet nappali, esti vagy
levelező tagozatos az ELTE-n) és szeretne indulni az Egyetemi és
Főiskolás OB-n (regisztrációs-nevezési díjat átvállaljuk), kérem, hogy
írjon nekem e-mailt még a héten, hogy tudjuk nevezni a hallgatókat!
Kérem, hogy aki tud ilyen tájfutóról, továbbítsa az üzenetemet az illetőnek.

Csatlakozom Gerzson kérdéséhez: "a második napra nem korai kicsit
a tervezett 0-idő, ha a szállások Egerben vannak?", ugyanis a MEFOB
szállások is Egerben vannak, hogyan, milyen tömegközlekedéssel
tudnak átjönni az egyetemisták-főiskolások a 2.nap Hollóstetőre?

Üdv! Hajas Csilla, ELTE IK