[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Okt. 3., H, 13:39:54 CEST

Sziasztok!

Én nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz. Az első napra biztos, hogy
benevezek. De a második napra nem korai kicsit a tervezett 0-idő, ha a
szállások Egerben vannak?

Lehet, hogy majd megpróbálok Hollóstetőn, Bükkszentkereszten keresni
szállást, esetleg Miskolcon. Ha sikerül, akkor a 2. napra is nevezek,
de 1 főre általában elég nehezen adnak szállást elfogadható áron.
Nincs valakinek ötlete, vagy kedve csatlakozni egy esetleges
Bükkszentkereszt vagy Miskolc területén levő szálláslehetőséghez?

Üdv:
Kéri Gerzson