[Tajfutas] rangsoroló versenyek

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Okt. 2., V, 20:30:07 CEST

Sziasztok!

A Simon Lajos ev. 2. napi rangsorpontos eredményeket nézve feltűnt,
milyen kevés kategóriában van érvényes rangsorpont. A normáltávú
versenyen szokatlan 1:30 versenyidőt igen sokan túllépték.

Ezt észlelve, összevetettem az adatbázisban szereplő versenyeket a
versenyidőkkel, és úgy látom, másutt is ellentmondások vannak. Ádámhoz
úgy látszik nem jutott el a levelem, amiben neki már korábban
megírtam. Ezért is fordulok most a listához, de nemcsak ezért, mivel
lehet, hogy a rendező egyesületek segítségére is szükség van itt a
versenyformák és versenyidők tisztázására.

A konkrétumok:

Postás Kupa 1. nap : középtáv és 2:00 versenyidő, (a továbbiakban v.i.)
Hegyisport Kupa      :  középtáv és 3:00 v.i.
Szentendre Kupa     :  középtáv és 3:00 v.i.
Simon Lajos 1. nap  :  középtáv és 3:00 v.i
Simon Lajos 2. nap  :  normáltáv és 1:30 v.i
Hungária Kupa 3. nap : rövidtáv és 3:00 v.i.

Jók ezek? Tényleg a szokásostól eltérő versenyidők voltak a felsorolt
versenyeken?

Üdv:
Kéri Gerzson