[Tajfutas] Tájfutás, Címlapfotó

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Nov. 23., Sze, 09:49:29 CET

Sziasztok!
A "sajtófotó" ördöge  beférközött a Tájfutásba is.............

Most kaptam meg postai úton a "Tájfutás"-t, átfutottam majd a legvégén a kepal közlésnél picit meglepődtem! Szerintem a Kovács Ádám mellett futó hölgy nem Liskány Krisztina(STE), hanem inkább Kiss Mari tanítványa  Sisa Dóri (Jászapáti Mészáros DSK) látható.
üdv: Popey
Ui. A belső odalon van még egy számomra igencsak "két-S" fotó.
Kelemen Janó, azon a fotón, biztos, hogy a te lányod látható!