[Tajfutas] 3SZ Õsforrás Kupa, 2011. November 30. Margitsziget

Szakál Péter Szakal.Peter at posta.hu
2011. Nov. 22., K, 12:42:29 CET

Kedves Júlia !

Izgalmas versenyforma ez, de nem lehetne esetleg azoknak egy „éjszakai” pontbegyűjtést csinálni, akik nem érnek oda fél négyig?
Szerintem körkérdéssel lenne több jelentkező is, aki fejlámpával teljesítené. Sajnos 4 előtt tuti nem érek oda én sem, és akik dolgoznak, gondolom ők sem. De tényleg kérdezem, hogy más van-e aki menne 4 után?

Szaki

Ui.: Esetleg a szintidőt meg lehetne emelni 20%kal a sötét miatt, bár persze ez nektek plusz munka.