[Tajfutas] Salgó Kupa II. forduló eredmények

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Nov. 19., Szo, 17:19:17 CET

Ennyi kupát, kategóriánként (1.-3.), + szintén 1-3 .érem, már rég láttam
tájfutóversenyen.
Idén, csak egyszer a Hungárián volt ilyen díjdömping, persze biztos más
versenyen is előfordult már,
de sportágunkban ez a jelenség ritka, mint a fehér holló)
Baromi jó volt látni a gyerekek felhőtlen örömét, na és hallani az
eredményhirdetést követően a nagy dumáikat.

Még jó, hogy a rajtom előtt Goldmann Robi figyelmeztetett az OCAD által
nyújtott halovány lilácska
pályabenyomtatásra....,egyből haza is akartam jönni,vagy inkább egy sima
Salgó várfutást beiktatni, de mint javasolták a 10000 -es terepi pályán
1-12-pontig a fehérben, halványzöldben még jól látni a pályabenyomtatást,
legalább, addig menjek ki a terepre, Mentem, tényleg csak addig.... pedig
végig akartam, szerettem volna nyomni. Nem sikerült. Az M 1:5000 térképen
kerestem-kutattam az ell. pontok térképen bejelölt lilácska helyeit -kevés
sikerrel.
Sebaj, legalább meccseltem egy jót Robival. Az eredmény, egy a tájfutásban
szokatlan döntetlen lett.
Popey
Ui:  Szalóki Rezsőnek(lázas betegen indult), meg jobbulást.
Rezső! Végül nem díjazták (pedig meg is ígérték) hogy külön értékelnek
bennünket, így maradtunk beszorítva a fiatalok közé.
 Sebaj, jövőre majd jobban belehúzunk.

Na, eldugultam mint a 2011. év ! Azért lassan már jöhet a hó és vele együtt
a sítájfutás!