[Tajfutas] OCAD kérdés -pdf?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Nov. 19., Szo, 09:32:00 CET

Sziasztok,
ArchiCAD-ból kinyert épület alaprajzot kaptam meg pdf formátumban, és erre kell berajzolnom egy légtechnikai rendszer nyomvonalát.
Azóta már megkaptam a küldőtől jpg formátumban. Ezen fogok dolgozni.

Ennek ellenére érdekelne, ha már ott van a jogtiszta programomban ez az importálási lehetőség, akkor hogyan tudok vele élni. Mire jó?

DXF-ben megküldött vektoros állományok is "csak" a felülrajzolásban segítenek egy sprint térkép készítésénél.
Köszönöm az eddig megküldött ötleteket.
Üdcv,
HN