[Tajfutas] Re: Év közi ranglista

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2011. Nov. 16., Sze, 18:40:48 CET

Sziasztok!
Igen ez volt a cél. Részben az én hibámból, részben a rendszer
hiányosságaiból, részben pedig azoknak a rendezőknek a hibájából nem
sikerült mindig aktuálisan tartania ranglistát, akik nem küldték be időben
az eredményt a számításhoz. Jó hír, hogy elkészült a teljesen új rangsor
számító és megjelenítő, a végső simítások és a tesztelés folyamatban van.
Az idei rangsoroló versenyek rendezőinek *nov. 30.* az utolsó határidő a
jegyzőkönyvi adatok beküldésére (természetesen csak azoknak, akik kívül
vannak a 14 napos határidőn). Én is akkora ígérhetem az összes verseny
feltöltését a rangsorba.

Azt mindenesetre kijelenthetem, hogy jövőre sokkal gördülékenyebb lesz a
számítás, és a bátrabb rendezők maguk is megpróbálhatják feltölteni
versenyeiket.

Elnézést a késlekedésért!

Üdv:
Petrócki Ádám