[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2011. Nov. 11., P, 16:46:20 CET

Sziasztok!

A végleges eredménylistát a rendező állítja össze, teszi közzé és adja le a
Versenybizottságnak. Erre a szabályzat szerint 14 napja van.
Többek között azért van ez, ha a résztvevők valami hibát találnak az
eredménylistában, azt javítani lehessen.

A Hungária Kupával kapcsolatos eredménylistáról:
1. Az előzetes eredménylista közzététele után rövid időn belül érkezett
visszajelzés a Rendezők részére
2. A visszajelzés kivizsgálásra került és szerintem a helyes, szabályok
szerinti döntés megszületett.
3. Mindez bőven a 2 hetes időtartamon belül.

Üdv
Mihók

UI: Az pedig, hogy egyesek nem ismerik, nem is akarják ismerni és pláne
betartani a szabályokat, csak önmagukat minősítik. Sokadszor.