[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Peics Zsolt Peics.Zsolt at cetelem.hu
2011. Nov. 10., Cs, 17:17:33 CET

Kedves Irén! Tisztelt Lista!

A Hungária Kupa 5. napi ellenőrző bírójaként megszólítva érzem magam.

Szeretném leszögezni, hogy a versenyen, tudomásom szerint óvás nem volt, és az eredménylistával kapcsolatban sem jutott el hozzám óvás.

Nem szeretnék a levelező listán belemenni parttalan vitába.

Szívesen elolvasom/ meghallgatom a véleményedet, panaszodat, és segítek amiben tudok.

Egy fontos dolgot szeretnék kérni. Amennyiben megkeresel, csak a versenyen történt valós vagy vélt szabálytalanságokkal tudok foglalkozni,

és nem Paskuj Mátyás személyével, mivel a versenynek az ellenőrző bírója voltam!

Az alábbi e-mail címen elérsz:

A peics.antal at chello.hu címre tudsz írni.

Amennyiben feltétlenül telefonon szeretnél beszélni velem, a 30/362-8615-ös számon munkaidő után esténként általában elérhető vagyok.

(Nyilván még valamelyik régebbi telefonszámomat adta meg valaki az MTFSZ-ben, mivel a fenti telefonom szinte éjjel-nappal be van kapcsolva.)

Üdvözlettel: Peics Antal Zsolt, a 2011-es Hungária Kupa 5. napi ellenőrző bírója