[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Nov. 10., Cs, 15:25:42 CET

Sziasztok,
Amennyiben megtalálható lenne az MTFSZ honlapján az elnöki és ellenőrző bírói jelentés (amik bizonyára a versenyt követően, 14 napon belül beküldésre kerültek), akkor mi is jobban megértenénk talán Irénke levelét. (Matyi levelét sem ismerem.)
Kivonatok a szabályzatból: (elnézést a pdf kimásolás miatti ékezet, és betűkarakter hibákért)

5.1.6. A celbiro(k)

- Legalabb egy finek versenybiroi vegzettseggel kell rendelkeznie;

- felel a versenyzik befutasi idejenek helyes megallapitasaert es rogziteseert;

- felel a helyes eredmeny megallapitasaert, valamint az eredmenyek folyamatos kozleseert;

- elikesziti az eredmenylistat az eredmenyhirdeteshez;

5.2.3. Ellenirzi biro(k)

- Az ellenirzi bironak versenybiroi minisitessel kell rendelkeznie;

- dont vitas ugyekben es ovas eseten;

- ellenirzi az eredmeny helyesseget az eredmenyhirdetes elitt;

- bejelentes eseten - ha a szabalysertes beigazolodik - kotelessege ovas nelkul is eljarni;

- eszreveteleit az ellenirzi biroi jelentesben rogziti;

- tobbnapos versenyen a befejezett versenyek utan az eredmeny kihirdethetisegeril meg aznap

nyilatkozatot kell adnia a versenybirosag elnokenek;

- amennyiben a versenyen ovast, barmilyen szabalysertest vagy akarmilyen szabalyzatba utkozi

hibat tapasztalt, koteles az it megbizo szervnek azt 14 napon belul irasban bejelenteni;

23.2. Az eredmenyhirdetes

 Csak az ellenirzi biro altal jovahagyott eredmenyt lehet kihirdetni. Tobbnapos versenyeknel mindegyik nap

ellenirzi biroja irasban kell, hogy nyilatkozzon az eredmeny kihirdethetisegeril.

26. Viselkedes a versenyen

- a verseny resztvevii kotelesek a versenybirosag utasitasait betartani es ne kisereljek meg a

verseny eredmenyet sportszerőtlen magatartasukkal befolyasolni;

- a rendeziknek a versenybirosag elnokenek utasitasait be kell tartani;

27.4. Az ovas idipontja

- a celba erkezes utani szabalytalansagokat, a kirakott eredmenyekkel kapcsolatos hibakat az

eszlelesuk idipontjaban azonnal ovni kell;

- az eredmenyertesiti szabalytalansagait es a hibas eredmenyt a kezhezvetel utani nap 24. orajaig

feladott ajanlott levelben lehet ovni.

HN