[Tajfutas] Postáska eredmények

Gösswein Csaba csaba.gosswein at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 22:44:12 CET

Köszönjük mindenkinek a részvételt! Talán a jó időnek is köszönhető, hogy ilyen szép számmal eljöttetek, minden esetre szerencsénk volt, hogy éppen elég lett a térkép. :-)

Csatoltam mind a sima, mind pedig a részidős eredményeket! És szeretnék külön gratulálni a hosszú pályát fél órán belűl teljesítőknek!

Üdv,
Csaba