[Tajfutas] Herend Kupa nevezések

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Május. 25., Sze, 00:55:34 CEST

Sziasztok!

Nem igazán tudom, hogy miért, de fordítva került beállításra az entryben a
Herend Kupa 1. és 2. futama, a második került előre a napi nevezések közül.
Mi is érzékeltük egy idő után ezt a jelenséget, de most már többen fel is
hívták rá a figyelmünket. Bízom benne, hogy erre mindenki felfigyelt a
nevezéskor, de mivel kicsit furcsa módon a sprint futamra többen neveztek -
igaz ez most az ifi és serdülő korosztálynak válogató - , mint a
normáltávra, ezért elbizonytalanodtam, hogy biztosan mindenki arra a napra
nevezett-e be, amelyikre valójában akart.

A mai nap kerül sor a Herend Kupa sorsolására, de előtte nagy segítség
lenne, ha minden csapatvezető, és az egyénileg nevező versenyzők is
ránéznének a nevezésekre az entryben, hogy ellenőrizzétek jó napra
kerültetek-e benevezésre, ne sorsolás után derüljön ki, hogy gyártani
kellene valahogy a rajtlistában 40-50 embernek helyet!!

A sorsolást 14:00-16:00 között tervezem, így addig minden esetleges
módosítást fel tudok még dolgozni.

Előre is köszönöm mindenkinek a megértését és a segítséget!

üdv. Viktor