[Tajfutas] OTD

hajnal hajnal at animula.hu
2011. Május. 24., K, 07:37:25 CEST

Sziasztok

Köszönjük a versenyt, mi nagyon jól éreztük magunkat, volt néhány igazán
figyelmes és hasznos dolog, pl. a péntek esti gyakorló pontbegyűjtő és a
karantén-pálya, és az első napi EH is kiemelkedő volt.

Későbbi rendezőknek javaslom, hogy a rajtszámokra írják rá a dugókaszámot is
(vagy a dugókára a rajtszámot, de ez bonyolultabb), talán így csökkenthető a
dugókák összecserélése, ami itt is a legnagyobb gondot okozta a rendezőknek
a sprint után, sokaknak kellett újra kiolvasni, lassabban jöttek az
eredmények, mert 100-150 versenyzőnél kellett a számot javítani.

Üdv, Biró Fruzsi

  _____