[Tajfutas] OTD

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Május. 23., H, 13:12:40 CEST

Azt hiszem, valóban ez volt az utóbbi évek legszínvonalasabban rendezett
tájfutó diákolimpiája. Hadd ne ismételjem a részleteket, de csatlakozom a
mások által tett dicséretekhez. Inkább a kísérő versenyhez szeretnék még
bővebben hozzászólni.

Szép sorozat indult be: Gyöngyössolymoson, Ágasegyházán, Nagykanizsa
térségében is nagyon szép és jó pályákat kaptunk. Sajnálhatják, akik nem
jöttek el erre a Zala Kupára. Lehet, hogy ha országos rangsorolóként lett
volna meghirdetve (változatlan nevezési díjjal) akkor nagyobb lett volna az
érdeklődés!? A versenyek színvonalát tekintve ez nem regionális verseny
volt. A normáltávú verseny igazán technikás pályáinak még kiemelt rangsoroló
versenyként sem kellett volna szégyenkezniük. Az erdészet intenzív
tevékenysége tovább fokozta a nehézséget: tájékozódás
szempontjából szerintem nem volt most zavaró, de lassította a futást,
haladást.
.
Végül egy segítő szándékú kritikai észrevétel a rövidtávú verseny térképével
kapcsolatban. A kerítések tüskéi nagyon rosszul látszottak, ezek számomra
alacsony falaknak tűntek, amíg közel nem értem. A fő rendezvény,
a diákolimpia viszonyában ezt sem lehet kifogásolni, mert fiatal szemeknek
bizonyára nem okozott gondot. A szeniorok közül viszont mások is
panaszolták.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson