[Tajfutas] diákolimpia

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2011. Május. 23., H, 09:35:33 CEST

Sziasztok Mindenkinek!

Köszönjük a részvételt és a sportszerű versenyzést az Országos Diákolimpián és kísérő versenyén a Zala Kupán.
Köszönjük a türelmeteket és a rendkívül sok gratulációkat is!

Az eredmények (prológ, rövidtáv, váltó, normáltáv, Zala Kupa 3 futam) felkerültek már szombaton és tegnap este a verseny weblapjára (http://otd.ztc.hu), és ha a technika is úgy engedi akkor az mtfsz.hu is olvasható lesz. (tegnap este feltöltésre került, de csak a váltó eredményei láthatók)

Fehér Ferenc
ZTC

ui.: a rövidtávú versenyen több kategóriában (F16, 18B, F21B, FV, FVI) kategóriában nem offszett nyomott térképpel versenyeztek a futók. Ennek oka, hogy a verseny előtti napon terepbejáráskor kiderült, hogy egy beton támfalat és a rajta levő kerítést és lépcsőt elbontották, így a feléje (teraszra) helyezett jellegfa pont nem volt megközelíthető. Mint pályakitűző úgy döntöttem, hogy a balesetveszély miatt ezt a pontot kivesszük, áthelyezzük, így új térképet kellett nyomtani. Erre csak digitális lehetőségünk volt péntek éjjel. Azok akik szeretnék az eredeti térképüket megkapni, kérem keressenek a következő versenyeken.

ui:
az alábbi dugókákat nem kaptuk vissza. Kérünk bennetek, hogy az érintettek mielőbb juttassák el részünkre.
347757 Máriás Diána Nóra SZU
347759 Rácz Sándor SZV
337886 Papp Lilla VBT
337875 Szabó Flóra BTK