[Tajfutas] KOB

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Május. 19., Cs, 20:51:50 CEST

2011/5/19 Hajdu Kálmán <hmarcell at startadsl.hu>

> Két megjegyzés
>
> 1, Amennyiben egy bajnokság nyílt akkor az nyílt, azaz bárki elindulhat
> rajta aki kifizeti a nevezési díjat. Természetesen bajnoki címet, bajnoki
> helyezést, bajnoki pontot és raglista pontot csak az igazolási számmal
> rendelkező indulók kaphatnak.

Én az utóbbi napok információiból (lista és szóbeli) azt szűrtem le, hogy a
magyar bajnokságok csak a külföldiek számára nyíltak, magyarok közül csak
azok indulhatnak, akik érvényes versenyengedéllyel rendelkeznek. Tehát a
nyasszaföldi kéményseprő indulhat a KOB-on F21E-ben, te viszont Kálmán még a
saját kategóriádban sem.
Alig hiszem, hogy ez bármilyen jogi fórumon megállná a helyét, de mióta ma
láttam, hogy a ROB-on is lesz nyílt kategória, már nem érdekel :-))
Ha általánossá válna, hogy az ob-kon mindig van kísérőverseny, legalább
nyílttal, akkor talán az elégedetlenkedő is kevesebb lenne.

kovacsp