[Tajfutas] KOB

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2011. Május. 19., Cs, 09:26:16 CEST

Skulótól megkaptam a választ egy bővített mondatban, alapvetően ez a
bevétel az edzőképzésre fog fordítódni.
Ez végre egy jó hír! (4 éve, rövid MTFSz elnökségi karrierem során az
edzőképzés elsődelegességét próbáltam elfogadtatni, mert úgy
gondoltam, hogy a diáktájfutás programmal csak az ablakon lapátoljuk
ki a pénzt, ha csak rendezvényeket csinálunk, elhúzzuk a gyerkőcök
orra előtt a mézesmadzagot, aztán ha megkérdezik, hogy hol az edzés,
akkor csak a vállunkat vonogatjuk.)

Példamutatás topic: még egy jó hír, példamutató az elnökség, sportol
és befizeti a tagdíjat.

zka