[Tajfutas] Te Szedd! vs ODO

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2011. Május. 18., Sze, 21:25:07 CEST

Véleményem szerint a tájfutóversenyeken létrejövő szemét 80 %-át  a résztvevők a büfé által termelik. 10 % az egyéb,  pl. otthonról hozott dolgok által létrejött szemét, 10 %-ot pedig a rendezés termel. Úgy gondolom, hogy a büfé által termelt szemetet az "üzemeltetők" vigyék el a megfelelő átvevőhelyre, máris kevesebb teher hárul a rendezőkre. Gondolom, minden rendező klubnak van egy-két története ezzel kapcsolatban. A versenyek utolsó napja általában vasárnap, viszont nem sok hulladéklerakó van nyitva vasárnap kora este, bontás, szemétszedés után. Viszont a bérelt teherautót aznap várják vissza. Ez mindig probléma. Azt csak remélni tudjuk, hogy a büfések a megfelelő módon helyezik el a szemetet.

Tóth Karesz