[Tajfutas] 5 fős váltó nevezések

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Május. 17., K, 08:03:31 CEST

Sziasztok!

Most érzékeltem, hogy az entryben (legalább is számomra) kezelhetetlen a
több egyesület tagjaiból álló Váltók nevezése, illetve felvitele az 5 fős
váltóra ill. nyilván ez a probléma fenn áll a Váltó Liga korosztályos
váltóira is.

Emiatt azt javaslom, ill. kérem, hogy aki ilyen váltót nevezett, vagy még
akar a mai nap folyamán nevezni, az küldje meg e-mailben a váltó
összeállítását a tajfutas at freemail.hu e-mail címre! Aki szeretne megadhat
"fantázia nevet" is a váltójának, ezzel a névvel fogjuk szerepeltetni az
adott váltót az eredményekben és a helyszíni közvetítés során.

Váltónevezést legkésőbb május 24, azaz jövő kedd éjfélig áll módunkban
elfogadni, utána nem fogadunk váltó nevezést, mert nem megoldható a
rajtszámok, és a térképek kinyomtatása és leellenőrzése.

A terepen magas még most is a medvehagyma, ezért érdemes lábszárvédőt hozni
szerintem, könnyű belerúgni a hagyma alatt lévő ágakba, kövekbe, ez nyilván
lassítja a futás sebességét is, azoknál akik kevésbé "vaddisznók".

A tegnapi bejárás alatt az derült ki, hogy fél nyolc nyolc között már erősen
szürkült még most is, ezért a 4. és 5. futóknak kötelezővé fogjuk tenni a
fejlámpa használatát!!

Ma éjfélig még alapáron fogadunk nevezést az 5 fős Váltóra és a Herend
Kupára is entryben és e-mailen egyaránt.

üdv. Viktor