[Tajfutas] Te Szedd! vs ODO

Muliter Gábor szamnetvill at t-online.hu
2011. Május. 16., H, 22:23:36 CEST

Kedves Emberek!

Május 21-én Te Szedd! országos tisztasági akció lesz.
Egyesületünk együttműködésre hívja a Zala Kupa és az ODO mezőnyét.

és nem írnak butaságot a listára.

Szeretném visszakapni a palackot.

Kedves Sólyom!

Ezeket mind te írtad.

Nem gondolod, hogy némi ellentmondás van az Általad leírtakban?

Ezennel én befejeztem a "társalgást", mivel nem akarom a listát tovább bosszantani egy parttalan vitával.

Üdv:

Muliter Gábor