[Tajfutas] OÉB - hiányzó erdő

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2011. Május. 16., H, 19:58:13 CEST

Én nem!
Legalább azt kirakatom egy térképen a rajtba (főleg egy éjszakain), hogy figyelj Te kis "butus": itt ne keresd a fákat! (és bekarikázom, még ha nagyjából van csak felrajzolva!)
És nekem ne mesélje senki, hogy egy (májusi) OB -n a rajt pillanata előtt közvetlenül vezetnek fel!

Ill. megjegyzem a "megfelelő" bizottságnak, hogy nem tartom szerencsésnek (és etikusnak), hogy egy(ik) térképkészítő (gazda) az ellenőrzőbíró (főleg egy bajnokságon!).
Független, külsős, harmadik személyt kell találni ilyen alkalmakra legalább.

Mozsár