[Tajfutas] Országos Tájfutó Diákolimpia és Zala Kupa értesítő, rajtlisták - szalagos pályák (Privát)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Május. 14., Szo, 11:27:04 CEST

Szia Sanyi!
Ha a pályaadatokat megnézzük, és azok pontosan vannak megadva, akkor nem
ugyanazt a pályát fogják futni, mert ha kis mértékben is (a szalagozás miatt
a kis mérték érthető), de eltérnek a fiú és lány távok a normál távon.
Bár ha jobban belegondolok, akkor a szalagozás hosszának azonosnak kellene
lennie, csak a rövidített (levágásokkal kurtított) távabn térhetnének el.
Kovács Péter
BBB