[Tajfutas] Honlapos terkep palyaja (ex-Re: Május 15-i versenyalkalmak)

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2011. Május. 9., H, 16:16:36 CEST

Sziasztok!

Az említett térkép lenne egy kísérlet az állandó pontos pályák
újjáélesztése pályázati forrásból, de gondjaink vannak vele. A
természetvédelmi hatóság most még a 3Sz-ekre sem adott engedélyt a
budai-hegység bozótosaira sem!
Tekintettel az érdeklődésre, majd külön írok a listára, ha rendeződik,
és felkereshetők a pontok.

Üdv,
Scultéty Márton