[Tajfutas] Sporttámogatás

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2011. Május. 6., P, 11:09:08 CEST

Sziasztok!

Nekünk az az esélyünk, hogy a tömegbázist növeljük meg elsősorban gyerek
szinten. Aztán majd a gyerekek hozzák a szülőket. Hátha beesik majd valaki,
aki dönt számunkra fontos dolgokról.
Aztán majd a gyerekek felnőnek és emlékezni fognak/űzik a tájfutást. És
ezzel emelkedni fog a sportágunk ázsiója.

De addig sok dolog van. Mert lehet hogy több pénz folyt be a kasszába a
tagdíj emeléssel, de a versenyzői létszám jelenleg erősen csökkent.

A támogatási rendszereknél meg azt kellene előtérbe helyezni, hogy minél
TÖBB gyerek legyen. Persze fontos az eredményesség is, de három gyerekből
lehet jobb váltót építeni vagy 300-ból?

Az új sporttörvény több tesi órát ró az iskolákra.
S az iskolák úgy tűnik nem kapnak több pénzt rá.
Azon kellene elgondolkodni, hogy mi hogyan tudnánk beugrani ebbe a lyukba
Országos, helyi szinten?
Ehhez rendelni anyagi, emberi, mentális, stb erőforrást.
Nehogy megelőzzenek a táncosok, és sokan mások.

Üdv:
Sólyom