[Tajfutas] Ütköző a Kossuth-ban közte M. Saci véleménye

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Május. 5., Cs, 13:26:56 CEST

Sziasztok!

Gépközelben nem, csak rádióközelben voltam még néhány perce.
Véletlenül kapcsolódtam bele a Kossuth rádió az új sporttörvénnyel kapcsolatos Ütköző c műsorába.

Aki esetleg végig hallgatta a műsort az gyorsan megállapíthatta Szalai Ferenc elnök derülátása ellenére Varga elnökh.és Farkas docens urak, valamint Monspart Sarolta aggódása másirányú felvetése, javaslata ellenére a KORMÁNY kitart az  MOB egyedüli köztestületi sport társadalmi vezető szerepe mellett

Így a SPORTOT irányító vezető (grénium) bizottság 6 fő MOB-5 fő más szervezet felállásban fog tevékenykedni.

Egyébként már ebből a műsorból is kitünt, kik azok akik a jövőben NO1ként meg fogják meghatározni a hazai sport életét, tehát akár már szövetségi szinten is  igenis el lehetne kezdeni a lobbizást.

Popey