[Tajfutas] Május 15-i versenyalkalmak

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Május. 4., Sze, 13:43:37 CEST

Én a KŐBÁNYA PONTBEGYŰJTŐRE MEGYEK FENYŐGYÖNGYÉHEZ!! INGYENES!
  És begyűjtöm az mtfsz honlapon levő térkép bejelölt pontjait és beküldöm a megfejtési számot (?) (Igaz még vasárnap sehol sem volt semmi jel , sem szám kirakva :-D!!!!!!)
No azért először a Feri bácsi versenyét sem hagyhatom ki :-)
Pisti