[Tajfutas] FW: Törött lábbal futott ezüstéremig az ifjúsági olimpián

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Május. 4., Sze, 09:08:09 CEST

Szia Miki

Hat lehet, hogy ezt ertette a Boxi es ezzel en teljesen egyet is ertek.  Aki
nagyon akar nyerni az meg a fajdalmat is elbirja.  En csak attol felek, hogy
mivel ahogy a Boxi irta felreertheto, az ilyen velemenyek tovabbitjak azt a
tevhitet, hogy csak akkor vagy igazi profi ha faj is.  Ez veszelyes es
fiataloknal hosszutavu serulesekhez vezethet.

Julia