[Tajfutas] új váltó liga futam

Kristóf Nagy knagykristof at gmail.com
2011. Május. 2., H, 23:57:46 CEST

Hahó!
Gyalog Zoli kérdez, én továbbítom

Olvasom az MTFSZ honlapon, hogy a törölt postás váltók helyett (elsősorban
az N18-ra gondolok) a Váltó OB lesz a Váltó Ligába beleszámító 4. verseny.

Az a baj ezzel, hogy míg a Váltó Ligában csak 14 és 18-as korosztály van az
utánpótlás kategóriában, addig az OB-n van 16 is.
Kérdem én, hogy akkor mi van, ha a Postáson 16-os lányok indultak a 18-ban,
és próbáltak váltó liga pontot szerezni, de az OB-n természetesen a saját,
azaz 16-os kategóriában szeretnének indulni?

Így az egyik klub elesik a pontoktól, másoknak meg az ölébe hullik.

Ha valamit félreértettem, bocsi, de ha nem akkor ezt újra át kéne gondolni.

Üdvözlettel
Gyalog Zoli