[Tajfutas] Nagy környezetvédelmi bírságok várhatók

Gerely Ferenc gerely at t-online.hu
2011. Már. 28., H, 15:35:28 CEST

A nyugdíjasok ráérnek nyelvészkedni. Mindkettőtöknek igaza van.

Ez a hivatalos (magyar nyelv akadémiai értelmező szótára):

Sparherd (német)     Takaréktűzhely. Egyes helyeken "sparhelt"-nek mondják.
sparherd (német)     Takaréktűzhely.

Olyan mint a kalarábé és a karalábé (mindkettő helyes)

Bocs

Feró