[Tajfutas] [MTBO] rejtvény 3

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Már. 24., Cs, 23:50:56 CET

Sziasztok,
Kis kihagyás után a harmadik kérdésre helyes választ adók közül közjegyző
jelenléte nélkül Ádámot sikerült véletlenszerűen kiválasztanom a helyes
megfejtők közül.

és most megnéztem, rossz húzás volt, ő elitben indulhat ingyen. Még
szerencse, hogy a magyarok Magyar kupa áron nevezhettek a világkupára, mert
na nem így lenne, sokba került volna... :-)

És akkor gyorsan egy negyedik kérdés, hány méter kerékpárút van Tapolca
város közig. területén, beleérve Tapolcát Diszellel összekötő kerékpárutat
is, ami kimegy a közig. ter.-ről.
a +/-  300 m-en belüli jó válaszadók közül kerül ki a 4-ik bónusz induló!
Mets Miklós