[Tajfutas] Váltó Liga

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2011. Már. 22., K, 19:13:48 CET

Sziasztok!

Én is most olvasom megdöbbenve, hogy az Eger Nagydíj helyett (ősz) a Hermann
(jún. 5) lesz a negyedik futam.
Mivel benne voltam a bizottságban, eredetileg az Eger Nagydíj szerepelt,
mivel kiemel rangsoroló és másnap úgy is váltót kell rendezniük. És jó lenne
(lett volna) egy őszi futam is.
Rengeteg megyei verseny van (nekünk is, amit ráadásul mi rendezünk) a jún.
4-5 hétvégén!
Most hivatalosan is megkérem a versenybizottságot, hogy az eredeti terv
szerint a Váltó Liga 4. futama az Eger Nagydíjon legyen.
Az éves versenynaptár alapján már úgy is ezt tervezte mindenki.
Még nem késő vissza állítani az eredeti állapotokat!!!

Gera T.