[Tajfutas] Háromidőpontos tájfutóverseny március 25-én a Batthyány Gimnáziumban, Nagykanizsán

Erdősné Németh Ágnes info at microprof.hu
2011. Már. 18., P, 22:03:06 CET

Sok szeretettel várunk Benneteket:-)

Erdős Gábor és Erdősné Németh Ágnes

Batthyány Lajos Gimnázium, Nagykanizsa

 <mailto:tajfutas at blg.hu> tajfutas at blg.huÚj Magyarország Fejlesztési Terv

Háromidőpontos Tájfutóverseny

A verseny rendezője:

Kanizsai Futó és Szabadidősport Klub és Batthyány Lajos Gimnázium

8800 Nagykanizsa, Rozgonyi u. 23., Tel.: 93/311-239,  <http://www.blg.hu>
www.blg.hu, E-mail:  <mailto:tajfutas at blg.hu> tajfutas at blg.hu

(A verseny a TÁMOP-6.1.2/A/09/1 "Egészségre nevelő és szemléletformáló
életmódprogramok" c. nyertes pályázat során elnyert összegből kerül
megrendezésre)

Időpont: 2011. március 25. péntek 13:30 óra

Helyszín: Batthyány Lajos Gimnázium tornaterme és sportudvara

A verseny programja:

*         9:00 - 13:00      Bemutató verseny az iskola tanulóinak a
tornateremben

*         13:30 - 14:00     Nevezés a délutáni versenyre

*         14:00 - 14:20    Megnyitó, tájékoztató - mindenkinek segítünk,
valamikor el kell kezdeni!

*         14:30 - 16:00    3 parktájfutó futam az iskola udvarán

*         16:00 - 17:30    3 teremtájfutó futam a tornateremben (2 rövidebb,
1 hosszabb)

*         18:00                 Eredményhirdetés

Kategóriák:   fiú / lány      - alsó tagozatos

         - 5-6. osztályos

         - 7-8. osztályos

         - középiskolás

         - felnőtt kísérő

Díjazás: Az első három helyezett fiú és lány kategóriánként, nemenként
oklevelet és érmet kap. A délelőtti terem-, a délutáni park- és a délutáni
teremfutamokat külön értékeljük és díjazzuk!

Időmérés: Az ellenőrző pontokon Sportident elektronikus pontérintéssel
történik, melyhez ingyen kölcsö­nözhető időmérő chip. Akinek van saját
dugókája, hozza magával!

Nevezés: A helyszínen is lehet, de sokat segít, ha kapunk előzetes nevezést,
melyben kérjük megadni a néven kívül a kategóriát, illetve ha van, akkor a
dugóka számát. Nevezési cím:  <mailto:tajfutas at blg.hu> tajfutas at blg.hu, az
elő­zetes nevezéseket legkésőbb március 24., csütörtökig várjuk.

Egyéb tudnivalók:

*         öltözési lehetőség biztosított, tornacipő használata kötelező

*         az udvari futásnál használt cipőben a terembe belépni szigorúan
tilos!!!

Szeretettel várunk minden érdeklődőt! Kellemes időtöltést, jó versenyzést
kívánunk!

Aki még soha nem próbálta, ne habozzon, egyszer ezt is ki kell próbálni!