[Tajfutas] Boróka Kupa az Echo TV-ben

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Már. 17., Cs, 18:34:53 CET

A rossz talán igen, de valótlanságok közlése szerintem soha sehol nem
helyes. Elhangzik az adásban, hogy a legrövidebb pálya 2,5, a leghosszabb 21
km volt. Nem voltam idén ezen a versenyen, de ez a 21 km gyanus volt nekem.
Mi a csudának kellett volna hóban, nem minősítő versenyen 21 km-es pályát
tűzni? Megnéztem a pályaadatokat, ahol az látszik, hogy szombaton 9,2 km,
vasárnap 14,2 km volt a leghosszabb F21A kategória távja.

Üdv:
Gerzson

2011/3/17 Nagy Lajos