[Tajfutas] Spari Kupa 1. nap a Route Gadget-en

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Már. 14., H, 19:06:22 CET

Sziasztok!

Ahhoz, hogy be tudjam rajzolni, segítsetek egy rejtély megoldásában. A
cél közelében, a befutó előtti pontomra (49-es kód) tartva nagyon
megzavart egy csali pont, amit gyerekek ültek körül, 3 jegyű kódja
volt, 141 vagy hasonló, és ennél a pontnál nem volt SI doboz, csak
lyukasztó. Ennek a helyét szeretném tudni a berajzoláshoz. A térképnek
azon a részén nincs tankcsapda berajzolva, csak északabbra kettő, és
sokkal délebbre is egy. Emezeknél biztos, hogy nem jártam.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

2011/3/14 Tamas TOTH