[Tajfutas] Kategória összevonás - Agónia, vagy átalakulás?

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2011. Már. 12., Szo, 11:24:23 CET

Egy jelentéktelennek tűnő kérdés nyomán feltörő probléma zuhatag valóban
jelent valamit.
Azt a tudatzavaros állapotot, hogy a hobbiszintű egészségügyi testmozgás
iránti igényeket a nemzetközi versenysport látszatává szeretnénk
felpumpálni. Az eredmény nem lehet más, mint csalódottság mind a
tömegsport, mind az élsport területén.
Alapos átalakulásra lenne szükség, de nemcsak a versenyrendszerben,
hanem szemlélet módunkban is.
Le kellene számolni néhány elterjedt tévhiedelemmel, mint hogy:
- versenyrendezésből lehet bevételt csinálni  - szponzor nélkül,
- elég 100 Ft-ot szánni egy térképre,
- az utánpótláshoz, a jobb eredményekhez nem a hozzáértés, csak a pénz
hiányzik, stb., stb.
A közgyűlés valóban a demencia jeleit mutatta.
Mégis bízom az átalakulás erőiben, még ha jó érzékkel el is kerülik az
ilyen fórumokat.
Boxi