[Tajfutas] Kontra: Kategória összevonás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Már. 11., P, 18:15:16 CET

Szerintem viszont ez nem lenne jó! Az lenne a jó megoldás, hogy a
rendetlen rendezők fizessenek kötbért, amit sportágfejlesztésre
lehetne felhasználni. Az általad javasolt módszerhez mit szólnának egy
országos bajnokság résztvevői? Szerintem nem a rendező egyesületre
haragudnának elsősorban. Egyébként emlékszem egy olyan éjszakai
bajnokságra, ahol a jegyzőkönyv be nem küldése miatt a rendező
egyesület a következő évben nem rendezhetett rangsoroló versenyt.

Üdv:
Gerzson

2011/3/11 Julianna Grant