[Tajfutas] Kontra: Kategória összevonás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Már. 11., P, 09:54:42 CET

Sziasztok!

Én is ezt tartanám helyesnek. Ha megvalósul a javasolt módositás,
akkor az Fa tényező is nyilván minden kategóriában azonos lesz. Én
egyébként már évtizedekkel ezelőtt, a bevezetés kezdetén azon a
véleményen voltam, hogy nem helyes a különböző Fa-k használata, s
legyen egységesen Fa=100. Most is ezt javaslom. Egy darabig szokatlan
lesz, mivel hosszú ideje megszoktuk, hogy 75-tel, 55-tel stb.
számolunk, de meg fogjuk szokni, és áttekinthetőbb lesz 100-zal
számolni. A sorrendet nem befolyásolja az, hogy milyen Fa-val
számolunk, ha mindenkinél ugyanazzal. Ez olyan, mint a különböző
hőfokskálák: Celsius, Reamour, Fahrenheit fokok. A minősitési
ponthatárokat persze a változtatással arányosan módositani kell.

Üdv:
Kéri Gerzson