[Tajfutas] Minősítési ranglista 2010

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Már. 10., Cs, 15:47:02 CET

Tisztelt Sporttársak!

Néhány lelkes hibajelző és a Versenybizottság tagjai segítségével
igyekeztem minden problémát felderíteni, a beérkező hibajelzéseket
figyelembe venni, s eljutottam arra a szintre, amikor már hiába nézem
át újra és újra a ranglistát, nem fedezek fel benne hibát.
Bujkálhat még benne néhány apróság, de reményeim szerint komoly hibák
már - talán - nincsenek.

Kérlek Titeket, mindenki nézze át saját és családtagjai, közeli
klubtársai eredményeit, illetve a rendezők az általuk rendezett
versenyt, s egy héten belül, tehát március 17-éig írjátok meg, ha
hibát találtatok valahol! Később már nem lesz lehetőség módosítani a
ranglistát. Jövő héten elkészül az idei alapranglista, és akkortól már
nem változtatunk visszamenőleg. Addig várom jobbító megjegyzéseiteket.

Köszönettel: Kovalcsik István