[Tajfutas] Talált tárgyak / 3SZ6 Margitsziget

novotnibetti at vipmail.hu novotnibetti at vipmail.hu
2011. Már. 10., Cs, 10:15:10 CET

  Sziasztok! Én a dugókámat vesztettem el tegnap, valószínűleg a parkolóban. 505247 a száma, ha esetleg valaki megtalálta volna, kérem jelezze. Köszönöm, üdv, Novotni Betti -- Eredeti üzenet -- Feladó: Lenkei Győző <lenkei at omikron.hu> Címzett: LEV.LISTA <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2011. március 10. 10:7 Tárgy : [Tajfutas] Talált tárgyak / 3SZ6 Margitsziget    Tisztelt 3SZ Tájfutók!  A tegnapi verseny végén az alábbiakat találtuk:   Egy Adidas szabadidős felső  Egy reklámszatyorban: téli futónadrág, törülköző, alsónemű  Kiss Lóránd Levente (EK) személyigazolványa (nem találtuk, hanem ottfelejtette)   Aki ismeri Leventét, kérem, értesítse, hogy nálam van az igazolványa.  Selley Csilla (EK) a pályán való futás közben elvesztette mobilját. Amennyiben valaki megtalálta, kérem, jelentkezzen .   Köszönjük a versenyen való részvételt, az eredmények várhatóan estére lesznek meg.   Üdv. Lenkei Győző Mobil: +36-70-333 8058 lenkei at omikron.hu lenkei.gyozo at t-online.hu             _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas