[Tajfutas] Kategória összevonás

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2011. Már. 10., Cs, 09:12:10 CET

Gondolod hogy én csak a SÖRÉRT járok versenyre?Viktor kategóriáihoz csak anyit.35-nél.talán 40-nélis,de feljebb óriási fizikális külömbségek vannak 10 éven belül.Gondolj bele,hogy 69 éves és egy 40 éves,feljebb meg pláne.Nem ok nélkül találték ki ezeket a korosztályokat,azt hiszem hogy a skandinávok.Valószínű hogy nekik több a tapasztaluk.
lujibácsi