[Tajfutas] Kategória összevonás

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2011. Már. 9., Sze, 11:04:50 CET

Sziasztok!

Nem rendezői megoldást kritizáltam és főleg nem a mostani versenyre kihegyezve…de jelen állás szerint egy országos rangsoroló versenyen egy N35-ös versenyzőnek nincs lehetősége rangsor pontot futni, kizárólag 21-ben, ami felnőtt ranglistára számol.

És a megszokott rendezői szokások mellett jó ideig nem is lesz.

A legtöbb versenyen az N35 kategória nem rangsoroló / minősítő kategória, mert semmilyen minősítést nem lehet futni. Így nem sokban különbözik a Nyílt kategóriától….

Sokszor még az F35-el is ez van, hogy nincs meg az 5 érvényes rajtengedéllyel rendelkező értékelhető versenyző, így itt sem lehet pontot futni, hiába ranglista versenyről van szó.

Ez jól leolvasható az idei szenior férfi ranglistáról, ahol a ranglista 1-20 helyén idén csak 3 fő F35-ös van. Idén még nehezebb lesz 35-ben pontot futni.

Azért vetettem fel, mert ez egy öngerjesztő folyamat. Kevesebb rangsorponttal rendelkező F35-ös…kisebb a pontfutás esélye…nem lesz értelme 35-ben futni…még kevesebb 35-ös versenyző.

Persze ez csak max. 5 évig lesz így adott személyre vonatkozóan, mert aztán beöregszik a jelenleg elég combos 40-be :-)

Az előző levelem felvetés volt, nem kritika. Tisztában vagyok vele, hogy nehéz mindenkinek megfelelő szabályokat illetve versenyrendezési elveket felállítani, de talán adott körülmények között a 35-40 összevonása ésszerűbb lenne (szabályzat ide vagy oda) mint a 35 átsorsolása 21B-be.

Üdv,

PA

  _____