[Tajfutas] Kategória összevonás

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2011. Már. 9., Sze, 08:26:02 CET

Sziasztok!

Tavaszi Szpari közeledtével kategória összevonás témában lenne pár
gondolatom.

(Felvetésem nem a Szparisok ellen irányul .)

Adott az N35 (néha F35 is) kategória, ahol a Szparin jelenleg az első nap
négy, második nap két nevező van határidő lejárta után.

Jelen állás szerint nem lehet rangsorpontot futni, pedig ugye országos
rangsoroló versenyről van szó.

A kiírásban a következő áll:

"Ha egy kategóriában ötnél kevesebb nevezés érkezik, átsorolással és
kategória-összevonással élünk."

A pályaadatokat alapul véve ez azzal jár, hogy a 35A-t besorsolják a 21B
közé, ami egy 35-ös szemszögéből nézve nem túl szimpatikus megoldás, mert
ugye

a 21 és 35 kategória nem ugyanarra a ranglistára számít.

Évek óta bevett szokás, hogy a 35-ös kategóriát a 21B-vel azonos pályára
tervezik.

Mióta én magam is 35-ben futok, sok versenyen, nevező hiányában meg sem
rendezik a 35-öt, hanem csak 21-et és 40-et.

Így minden második versenyen, legyen az regionális vagy országos rangsoroló,
nem lehet a korosztálynak megfelelő rangsorpontot futni.

Kérdem én.miért nem lehet a szenior kategóriákat párosával együtt tervezni
és összevonni?

35-40.45-50 stb.

Meg lehet külön rendezni a 35-40-et stb., de azonos pályát futva a
szabályzat szerint máris összevonható a két kategória és máris lehet pontot
futni.

Üdvözlettel:

Pap Attila