[Tajfutas] Sífutó tájfutók

Gerely Ferenc gerely at t-online.hu
2011. Már. 4., P, 12:11:36 CET

Sziasztok!

Egy csapat sífutó sem indult (a felnőtt mezőny) ők kiutaztak a VB-re a
kvalifikációs futamra. Senki nem jutott be. Két brazil lány viszont
bejutott.

Egyébként szerintem a sífutó és a biathlon sportnak ma már csak a
morzsái vannak meg,ez  igen szomorú és elkeserítő. Akiket az
eredménylistán láthattok, ők az utánpótlás kb 30 fős mezőnye. Arra elég,
hogy teljesen el ne felejtsék ezt a sportot. Az okokat már taglaltuk:
kevés hó, nincs pénz és itt igenis melózni kell, még alacsony szinten
is. Mi inspirálna egy általános iskolás gyereket hogy sífutónak álljon?
A siker, a dicsőség? Ekkora mezőnyben ilyen színvonalon a győzelem
szerintem nem dicsőség. A tudatos, sportolni akarás? Az talán. A
szerelés? Már megvehető és meg sem kell küzdeni érte. Egy jó pedagógus,
aki szülői támogatással lelkesíti a gyereket? Ebben hiszek a legjobban.
Az alpesi szakág sokkal jobban áll, de ott van vonzerő, pénz és
érdekeltségi alapon működő lelkes szervezés.

Feró