[Tajfutas] wmoc értesítő 2

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Jún. 29., Sze, 22:35:19 CEST

Plusz mai munkafelvételek
http://tajfutaspecs.hu/content/view/614/1/
  ----- Original Message -----
  From: Hegedüs Ábel
  To: tajfutas at lazarus.elte.hu
  Sent: Wednesday, June 29, 2011 9:55 PM
  Subject: [Tajfutas] wmoc értesítő 2

  Sziasztok
  itt a folytatás

  Egyrészt az első részben javítottam pár kisebb hibát és Shell Tóni betördelte 5 oldalra, hogy jól áttekinthető legyen, köszönjük.

  Másrészt a napi tudnivalókról egy összefoglaló, ez nem olyan mint az első rész, ami az angol szöveg visszafordítása (nem szabad olyasmit közölni, ami az angolban nincs benne, ezért pl. hiába tudom, hogy Irgalmasok utcája, fordításként utca van az anyagban)

  Az angol bulletint ne nyomtassátok ki, mert mindenki kap egy gyönyörű színes bekötött példányt, rajtlistával stb.

  Mindenkinek jó versenyzést

  Ábel

  __________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 6250 (20110629) __________

  http://www.eset.hu