[Tajfutas] BudaSprint 2011 nevezési határidő: jún.29. éjfél

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Jún. 29., Sze, 21:22:19 CEST

Sziasztok!

Itt már jó sok nevező van, ha mondjuk a Dobó emlékversenyhez viszonyítjuk,
amire az Entryben jelenleg csak 1 nevező látszik (én). Igaz, hogy ott még
messze van a nevezési határidő.

Sajnos, a Budasprinten sincs egyelőre hazai ellenfelem, csak 4 külföldi.
Ezért én is kérem: Jó volna, ha még néhányan gyorsan jelentkeznétek F65-be
azok közül, akik nem lesznek akkor a Szenior Világbajnokságon.

Üdv:
Gerzson